O Daně...

11.12.2012 11:12

Není důležité, kdy jsme se narodila, není důležité, jaké mám vzdělání, je  důležité jaký jsem člověk.

Zatím vím jen to, že jsem vymodlené dítě (dovolím si poznámku..skvěle!) Narodila jsem se rodičům, které mi může leckdo závidět.  Mám brášku, který mi má moc rád. Co víc, mám moc ráda já jeho. Mám i jednoho, který si myslí, že nemá rád nikoho, ale já vím, že brzo přijde na to, že se jen bojí, aby ho zase někdo nezranil.  Já ho mám ráda, jen mu musím odpustit. Vlastně jsem mu už dávno odpustila,  on  vlastně neví, že jsem se na něj kdy vůbec zlobila.

Dokonce mám muže, který mi má rád, i když po svém. Má.

Děkuji za to, že to tak je. Děkuji.

Nerada se na někoho zlobím, nemám ráda násilí, i když uznávám, že proti zlu je třeba fyzické obrany.

Dnes mi roky spějí  k číslu 50, a moje duše to nerespektuje. Nechávám ji…líbí se mi to.

Mám 2 krásné, chytré, zdravé děti a každý den prosím o jejich ochranu. A věřím, věřím, že se jim jí dostane. Děkuji.

To je to nejdůležitější co se mi povedlo.

Tak že jsem Matka. Kdyby jiný důvod nebyl, proč  tady jsem….mě stačí.  Ale můžu ještě víc!

Proč tyhle stránky? Proč jsem tu? No právě….jsem  matka, teď už i babička skvělé holčičky, která mi dává lekce, které umí dát jen malé dítě. Protože děti jsou čisté, krásné.

Přeji si , aby  i  její děti byly také krásné, čisté a zdravé. Přeji si, aby všechny děti měly takové prostředí, aby měly šanci.

No a navíc naší Zemi se říká také Matka Země a matky mají držet spolu. Chrání své děti až do smrti.

A já se budu snažit aby, naše Matka Země neumřela, proto, že jsme ji utrápili svými chemickými prostředky, otrávili její krev – vodu.

Tím jsem začala, možná pozdě, možná jsem kapka v té vodě. …Ale co když jsem jedna z prvních čistých kapek a ke mě  se přidají  další a další kapičky, až bude voda uzdravená…………no za život to stojí ne?

Děkuji, že to tak může být.

Děkuji, za život a děkuji i za smrt.

Dana Vítová  (Kaslová)